24
Maj
Kodeks etyczny SEO
Comments
Pracę pozycjonowania w Wizway opieramy na kodeksie etycznych działań SEO które odnoszą się zarówno do sposobu podejścia do klienta, jak i wyszukiwarek.
Uważamy, że każda firma zajmująca się działaniami marketingu internetowego powinna działać zgodnie z poniższym:
-
Powinna czytać regulaminy – czyli przestrzegać wszystkich regulaminów wyszukiwarek i katalogów stron; dodatkowo – gdy nastąpią zmiany w regulaminach katalogów – pozycjoner będzie odpowiedzialny za szybkie wprowadzenie zmian mających na celu dbanie o interesy klienta.
Nie będzie składać nierealnych obietnic – obiecując nierealne pozycje w szybkim terminie bez uwzględnienia konkurencji, serwisu klienta
Nie powinna działać na szkodę klienta – odnosi się to do unikania które mogą skutkować usunięciem wpisów z katalogu wyszukiwarki Google
Przestrzegać przepisów litery prawa – uwzględniając zasady dbania o prawo autorskie, ochrony znaków towarowych
Nie przywłaszczać części innych prac – ma to związek z pracami autorskimi innych osób którzy również zajmują się copyrightingiem
Ujawniać sposób działania – na życzenie klienta pozycjonowanej strony wskaże sposób prowadzonych działań SEO
Będzie składać wyłącznie prawdziwe informacji – dotyczy to swoich umiejętności, standardach postępowania, uzyskanych certyfikatach i odbytych szkoleniach
Dołożyć wszelkich starań – aby wykonywana praca robiona była rzetelnie i przy użyciu tylko dozwolonych metod i narzędzi (śledząc zmiany trendów i sposobów wyszukiwań
Opracowanie w oparciu o kodeks SEO: AIB Polska